WIJ HOUDEN VAN LOGICA

Bij MerkImpact houden we van logica. Van dingen die als vanzelf op hun plek vallen. Van ideeën die zo voor de hand liggen dat je je afvraagt: “waarom is dat niet eerder bedacht?” Consumenten houden daar ook van. Die voelen intuïtief of iets ‘klopt’. En pas dan zijn ze bereid naar je te luisteren. Bij onze advisering, bij het ontwikkelen van merken en campagnes, is ‘logica’ dan ook leidend.
Want wanneer alles optelt, elkaar versterkt, in elkaars verlengde ligt, kortom, wanneer alles klopt, is resultaat een logisch gevolg. 

WIJ HOUDEN VAN LOGICA

Bij MerkImpact houden we van logica. Van dingen die als vanzelf op hun plek vallen. Van ideeën die zo voor de hand liggen dat je je afvraagt: “waarom is dat niet eerder bedacht?”

Consumenten houden daar ook van. Die voelen intuïtief of iets ‘klopt’. En pas dan zijn ze bereid naar je te luisteren.

Bij onze advisering, bij het ontwikkelen van merken en campagnes, is ‘logica’ dan ook leidend.

Want wanneer alles optelt, elkaar versterkt, in elkaars verlengde ligt, kortom, wanneer alles klopt, is resultaat een logisch gevolg. 

"Winnen is logisch, verliezen niet."

Johan Cruijff

"Winnen is logisch, verliezen niet."

Johan Cruijff

Oprichter en drijvende kracht achter MerkImpact is Saska Stobbe, een ‘klantdenker’ in hart en nieren.
Voor ze in 2019 voor zichzelf begon, was ze als marketeer bij ABNAMRO Bank verantwoordelijk voor particuliere (merk)campagnes.
Haar mooiste campagnesucces, de Zilveren Effie voor de campagne ‘Spaarverslimmers’, was voor haar de aanleiding een eigen marketingbureau op te zetten.
“Het resultaat van die campagne is terug te voeren op de basis: een scherp klantinzicht in combinatie met een geloofwaardige merkkoppeling. Een campagne valt of staat met die ingrediënten. Nu dit digitale tijdperk bedrijven in staat stelt om altijd en overal bij klanten binnen te komen met reclame en content, is er behoefte aan bureaus die zorgen voor juist die levensvatbare basis. Bureaus die een campagne opbouwen vanuit de kern.”

Hoe komen jullie tot die kern?
“Door te starten bij onderzoek. Door vragen te stellen. Wat is je onderscheidend vermogen? Hoe ziet een klant dat terug? Op welk klantinzicht wordt je campagne gebouwd? Cruciale vragen. Want wanneer je die niet duidelijk kunt beantwoorden, zijn je reclame-euro’s weggegooid geld”.
En hoe zit het met het onderscheidend vermogen
van MerkImpact?
“Bij MerkImpact draait alles om resultaat. Bij alles wat we doen stellen we ons de vraag: hoe draagt dit bij, hoe versterkt dit. Creativiteit is geen doel op zich, maar dienstbaar aan het merk en het verhaal dat het bedrijf wil overbrengen. 
Kortgezegd: MerkImpact staat voor no-nonsense marketing die werkt.”

Oprichter en drijvende kracht achter MerkImpact is Saska Stobbe, een ‘klantdenker’ in hart en nieren.

Saska over Merkimpact: “Bij MerkImpact draait alles om resultaat. Daarom richten wij ons op de kern. 

Bij merkontwikkeling is dat het antwoord op de vraag: wat is het onderscheidend vermogen? En hoe ziet je klant dat terug?

Bij campagne-ontwikkeling gaat het dan om de vraag: wat is het klantinzicht? En waarom gaat een klant jouw aanbod geloven? 

Want alleen wanneer je die kernvragen klip en klaar kunt beantwoorden maak je kans om het hart van een klant te veroveren!